Pages

Tuesday, December 27, 2011

happy new year .


[begambar dengan patungpatung di centre point . Christmas eve]


Assalamualaikum dunia dan selamat petang.
hari ini 27 december 2011 aku memulakan hidup aku secara solo . aisehh ! hha . aku baru ja break dengan dia semalam. cinta yg di bina hampir setahun telah hancur.. Alaa , besa la tu cinta monyet la kata kan :) by the way , mulai hari ni juga aku tdak akn lagi mencari cinta.. aku masih muda, perjalanan hidup aku masih lama :) so aku enjoy dulu ! study pun blum habiss lagi , spm sedang menanti di tahun 2012 :) tidak lama lagi tahun baru , aku mesti bangun dengan azam baru ! kuat kan semangat untuk tempohi hidup yang banyak dugaan. mesti kurangkan online facebook ! haha kurangkan b'sms sebab banyak buang duit. aku kena terus maju dan melangkah ke depan. aisehh! ==  aku berharap apa yg aku ingin kan berjalan dengan sempurna. Doa kan aku :)
Merry Christmas and Happy New Year


thank you

2 comments:

Zurina J. said...

Awal jg kau tahun baru ni?

Haha! Ini yg aku suka... Putus cinta tapi masih cool. Biasalah hidup kan.. Cheer babe..:)

Enrecca ❤ said...

Was here reading :D

BTW , HAPPY NE YEAR!! :)