Pages

Sunday, February 19, 2012

adoii Ex-bf aku..

hi kawans ! ^^ maaf aku tidak dpt tidur. Otak aku balik-balik b'pikir tidak pndai diam-diam , paksa tidur pun tidak dpt. besanya kalu dgr lgu kuat-kuat d telinga tetidur la suda ak tu tpi ni tdak. fuhh! sbr je laa
time aku b'prang dgn kepala otak ak, tiba-tiba lagu 'Ass back Home' b'main. Ada org belum tidur message aku tengah malam buta ni rupanya -,- dia pun tidak pndai tdur awal pula.

message:

DIA : Ok..sy xmau ko ckp sy ni penipu k, ini kptusan muktamad kita b'dua. sy mau kta settle bagus-bagus mcm now..k..dan sy jujur sy mmg ada prempuan lain suda..dia pndai jga sy time-time ko bzy..dia care dgn sy biarpun sy tdk suka dia..dia baik..lemah lembut.. hurm..sorry ja klau sy perna sakitkan hati ko slma ni..sy mmg tdak lyak utk ko..dan pas ni jgn message ke nmbor ni sbb sy b'tukar simkad dgn dia..tke cre bye nyte!

SAYA : Ok, mna kw sak. Lgipun nti sya mau tkar number juga, sya mau guna maxis, number abg sya(kelentong skit) number sya ni sya mau jual.

DIA : eh yeka? sory lar..mgkin sy blm sedia mau utk couple ma ppuan tu bt msa ni, please jgn tukar number k

hahaha :D tu jak sya mau kasi tgo kmu, mna ble smua ;p . dia ni entah laa, mau itu mau ini. itu la ba kn lelaki ni gelojoh sgt la. stop being childish , ckp jela perkara sbenar ni mau tapuk-tapuk lagi. adoii ^^







                                                                        GOOD NIGHT

No comments: